لحظه هدف قرار دادن پادگان‌های بیت هلل و زرعیت رژیم صهیونیستی + فیلم (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) الحوثی: علت اقدامات خصمانه نظام سعودی ضدیمن، موضع ما در قبال فلسطین است حزب الله: پهپاد مسلح دشمن را قبل از حمله سرنگون کردیم + فیلم «باقری‌کنی» و «لاوروف» دیدار کردند+ فیلم قالیباف: شعار من «خدمت و پیشرفت» است+ فیلم حریق در یک کشتی در بندر حیفا (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی علیرضا زاکانی در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ آنروا: بازسازی غزه ممکن است ۲۰ سال طول بکشد زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی سعید جلیلی در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی امیرحسین قاضی‌زاده در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی محمدباقر قالیباف در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی مسعود پزشکیان در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در عملیات القسام (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) جلسه سران قوا با موضوع آخرین تصمیمات برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکتی نحوه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد و خراسان‌رضوی + جزئیات برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی مصطفی پورمحمدی در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ از برنامه تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ توصیه‌ها و تاکیدات رئیس قوه قضائیه به کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عدم وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هیئت رئیسه مجلس

  • کد خبر: ۱۹۳۰۵۷
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
عدم وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هیئت رئیسه مجلس
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش و هیچ‌یک از وزرا در هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز مجتبی یوسفی درباره استیضاح رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش و هیچ‌یک از وزرا در هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است.

وی افزود: طرح‌های متعددی برای استیضاح وزرا از سوی نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده، اما هیچ یک در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است.

۱۵ آبان احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است.

این در حالی است که خرداد ماه امسال صحرایی از مجلس رای اعتماد گرفت و حدود یک ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی می‌گذرد.

علاوه بر این اخیرا رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند «چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ۱۰سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.»

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->